Jump to content

LVBP Leones del Caracas


kerwal

Recommended Posts

To THE CREATORS OF STADIUMS, I PROPOSE THEM TO CREATE THE ESTADIUM UNIVERSITY. THE PERSON THAT BELIEVES THE STADIUMS I TRANSFER HIM THE ROSTER PRESENT FROM THE THE LVBP OF THE SEASON 2006-2007 WITH ITS IMPORTACION AND THE INUFORMES.

THE PERSON THAT POWER CREATES THE ESTADIUM PLEASE TO be PUT IN CONTACTOL. THE IDEA IS TO PUBLISH THE MVP2005 IN THE LVBP.

ALL THE PEOPLE Q CAN PUBLISH PHOTOS (PHOTOS WITH THE TEAMS OF THE LVBP), ROSTER, CALENDARION, STADIUMS, EXPENSIVE, AUDIO

THANKS :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

To THE CREATORS OF STADIUMS, I PROPOSE THEM TO CREATE THE ESTADIUM UNIVERSITY. THE PERSON THAT BELIEVES THE STADIUMS I TRANSFER HIM THE ROSTER PRESENT FROM THE THE LVBP OF THE SEASON 2006-2007 WITH ITS IMPORTACION AND THE INUFORMES.

THE PERSON THAT POWER CREATES THE ESTADIUM PLEASE TO be PUT IN CONTACTOL. THE IDEA IS TO PUBLISH THE MVP2005 IN THE LVBP.

ALL THE PEOPLE Q CAN PUBLISH PHOTOS (FOTAS WITH THE TEAMS OF THE LVBP), ROSTER, CALENDARION, STADIUMS, EXPENSIVE, AUDIO

THANKS

that's what he wrote, I suppose

Link to comment
Share on other sites

Espero ideas y preguntas! tengo fotos d los parques de baseball y todo lo que necesiten para crear los parques y los jugadores. yo tengo los logos, los uniformes y los roster :D

I wait for ideas and questions! I have photos of the parks of baseball and everything what they need to create the parks and the players. I have the logos, the uniforms and the roster :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ademas me gustaria colaborar con un mega parche de la liga venezolana conlos stadium logos uniformes jugadores y poder crear un ambiente un poco mas de los juegos de la liga venezolana con algunos cantos como el famosisimo leooooo leoooooooo o el eh magallanes uh tambien agregar la samba de los tiburones y algo de eso bien...

Link to comment
Share on other sites

Estaria muy bien si pusieran los equipos de la liga mexicana del pacifico por que no creo que con los de venezuela se completen los 30 equipos. Yo podria ayudar con estos rosters. pero muchos de aqui no se interesan por los packs internacionales, por eso hay tan pocos :(

It would be great if the Mexican Pacific League teams can be on this pack, i dont think that in venezuela are 30 teams. I could help with the Mexican pacific league rosters. But the people here in MVPmods show no interest in the International packs, thats why there are so many.

Link to comment
Share on other sites

ademas me gustaria colaborar con un mega parche de la liga venezolana conlos stadium logos uniformes jugadores y poder crear un ambiente un poco mas de los juegos de la liga venezolana con algunos cantos como el famosisimo leooooo leoooooooo o el eh magallanes uh tambien agregar la samba de los tiburones y algo de eso bien...

Yo estoy trabajando en eso si consiguen los sonidos o los tienes me gustaria q me lo envies o ponernos en contacto

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hola bueno en downloada hay varios parches de la liga venezolana de beisbol profesional y son realmente muy buenos con sus rosters y uniformes! y bueno seria una gran idea no soo crear los pacs de la liga venezolana sino tambien la de los equipos de los paises que participan en la serie del caribe (México, República Dominicana y Puerto Rico) y tambien hacer los equipos de la serie del caribe con sus uniformes!!

Jejeje VIVA AMERICA LATINA Y EL CARIBE Y VIVA EL BEISBOL!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...